donderdag 21 oktober 2010

Ballonrokje





Voor het eerst een ballonrokje gemaakt uit de knippie voorjaar 2010. Op zich wel een grappig model als ze het aan heeft, zo op de foto lijkt hij misschien een beetje raar..... Als ze hem aan heeft zal ik nog een foto plaatsen.
In de eerste instantie was ik op zoek naar een patroon van een echt ballonrokje maar kon deze niet vinden. Toen ik dit patroon vond in een geleende knippie leek hij mij wel grappig om eens te maken. Ik weet niet of het model voor herhaling vatbaar is maar dat zien we wel als Suze hem draagt.
Vandaag 3 Ottobre's uit 2007 gekocht via Marktplaats en daarin staat een patroon van een echt ballonrokje, deze ga ik ook maar eens proberen!

Bij het rokje wil ik een laguna legging maken (mijn eerste!) en een Antonia shirt (ook mijn eerste!).

Na aanleiding van de tips die ik had gekregen op mijn vraag wie een mooi basispatroon wist voor een shirt heb ik van de week de Antonia gekocht bij Farbenmix. Ik hoop dat ik hem snel binnenkrijg, dan kan ik lekker beginnen!

Een fijn weekend allemaal gewenst!

Groetjes Cindy

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!