maandag 31 januari 2011

Kussentje



Dit kussen is gemaakt op bestelling na aanleiding van het schilderijtje met de delftsblauwe klompjes! Erg leuk om te doen en ook wel erg gaaf om te hebben :-)
Ik denk dat er ook nog 1 voor mijzelf (of eigenlijk voor Jefta) komt voor op zijn kamer!

Maar eerst een even van een oud shirt van Suze een jurkje maken...... Die ligt al een tijdje te wachten :-) Ook beginnen de ideeen al weer aardig op te borrelen voor leuke voorjaars - en zomer jurkjes.... Ik ben al wat patronen aan het uittekenen! Nu nog even op jacht voor nieuwe leuke stofjes!

Nu ga ik lekker slapen!

Groetjes Cindy

4 opmerkingen:

  1. Wat zal dat heerlijk liggen dit kussentje en wat een mooie sluiting op het kussen. Ik kom bij je op cursus, want ik ben op zoek naar een mooie achterkant voor de gehaakte kussen....
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kussen!!Helemaal Hollands, de stof en de klompen applicatie!Erg mooi afgewerkt met de rood wit blauwe lintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben voor de eerste keer op je blog, mar wat maak je een leuke dingen!
    Kom zeker vaker kijken :-)

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Heel leuk, in die Hollandse stofjes!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!