woensdag 23 maart 2011

Mandjes en super mooi Engels lint!



Mijn eerste mandjes van tafelzeil en stof zijn een feit! De tip voor het patroon had ik gekregen van Natasja (HATAWA'S). Erg leuk om te doen, snel resultaat en handige mandjes!
Het mandje van stof heb ik vergeten te verstevigen dus is erg slap, maar wel erg schattig. Het mandje van tafelzeil is al stevig van zichzelf. Handig om je naaispullen in te bewaren of op de commode voor je zwitsal flesjes!





 Verder kreeg ik vorige week vrijdag een erg leuk pakketje! De envelop alleen is al een feestje om te krijgen!
Ik had Engels lint besteld voor een brocante aankleedkussenhoes (die inmiddels ook af is, alleen mijn vriendin krijgt hem vanmiddag dus ik plaatst hem later een keer op mijn blog)
Het lint heb ik besteld bij Ribbonstore een webwinkel met prachtig Engels lint! Met mooie teksten, lieve kantjes, leuke geborduurde figuren, etc.... Echt een aanrader om eens te gaan kijken! Prachtig ook voor in een Landelijk interieur! Ik heb de roze gebruikt voor in het aankleedkussenhoes, de blauwe ga ik gebruiken voor bij een kussen die ik op bestelling moet maken.

En wat ik over hou....... Dat gebruik ik lekker thuis als decoratie voor allerlei leuke, gezellige dingen in de woonkamer!


3 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad superleuke mandjes! Een goed idee! En heel mooi eindresultaat!

    En wat een schattige bandjes!!!! Die kan je nog voor allerlei projecten gebruiken!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handige hippe mandjes!!En je lint mmmm.. alleen het rolletje is al te leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk en goed gelukt! aan tafelzeil moet ik me ook maar eens gaan wagen...

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!