vrijdag 20 januari 2012

Model heeft toch geposeerd!

He mama, geen foto maken!

Even dansen.....

Ik zei toch dat ik niet op de foto wou!

Jaaaa! Het is ook een dansrok! JOEPIE!!

Jefta moet erg lachen om zijn grote zus, wat doet ze toch raar!



Vanavond, voor het naar bed gaan, toch Suze zo ver gekregen om haar nieuwe kleren te passen en te poseren voor de foto!
Eigenlijk wou ze uiteindelijk toch niet, maar met wat grapjes en grollen is ze uiteindelijk toch op de foto gegaan! Jefta kwam hard lachend aanlopen, die vond maar dat Suze erg raar deed :)

Het vestje heeft nog te lange mouwen dus die zal ik nog even innemen en de rest zit super!

Erg leuk, lekker zittend setje die ook in het voorjaar en de zomer lekker door gedragen kan worden!




9 opmerkingen:

  1. Het staat haar echt super!En ze kan er heerlijk in bewegen zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit staat je geweldig Suus! En volgens mij kan jij heel goed dansen. Laat Jefta maar lachen. Binnenkort moet hij ook poseren als je moeder zijn setje kleren klaar heeft.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat staat die leuk!!! Ik zou hetzelfde setje ook nog in een andere kleurencombi maken. Het is echt héél mooi. Ook in het echt hi,hi.
    En die bloem staat ook super. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op het model is het nóg leuker, wat een superset !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig setje is dat geworden! En tja... en model kan niet altijd zin hebben om te poseren, hé :-) HIer is het soms ook een "gevecht" hoor :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is het geworden en wat een heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat haar heel erg leuk! En wat een roze weelde op die meidenkamer, haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! en zo mooi die kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!