maandag 16 januari 2012

Om weer even in te komen, Slingers en slabbetje!






Om weer even in te komen :) Ik heb al een tijdje (een week of 3) niet meer achter de machine's gezeten door de drukke feestdagen, onze vakantie en ziekte van de kids en zelf heb ik het helaas ook flink te pakken gehad.....

Vorige week kreeg ik een bestelling voor een vlaggenlijn voor Wessel. Die heb ik in lekkere stoere jongensstofjes gemaakt, met een beetje rood want het moest "Hollands" zijn.

Voor een jongen die vandaag 1 jaar wordt en waar we vanmiddag even een taartje gaan eten en een cadeautje gaan brengen heb ik een vlaggenlijn gemaakt met zijn naam en een slabbertje erbij geborduurd.

Nu liggen er weer patroonboeken en bladen op tafel voor een vestje en rokje voor Suze. Heb er weer helemaal zin in!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Cin,
    Wat goed om je weer te zien op je blog. En je begint meteen heel goed! Wat een leuke dingen!
    Ben hééél benieuwd naar je nieuwe kamer. Kom snel kijken. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!