zaterdag 10 maart 2012

Vest voor mijzelf is af :)

Jaaaaaa!!!!! Het vest voor mijzelf is af! En deze keer is het wel een zeer geslaagd project geworden!
Ik heb een patroon uit de knipmode van feb (of was het nu maart??) genomen. Een heel leuk vest met een beetje een ballon effect!

Ik heb hem gemaakt in donkerblauwe tricot met een grijs blauwige tricot met witte stip!


Vandaag heel even aan gehad en toen mijn zusje kwam geloofde ze niet dat hij zelf gemaakt was :) erg leuk compliment!!
Morgen hebben we een feestje want mijn nichtje wordt opgedragen in de kerk en dan doe ik hem aan. Zal dan ook even foto's laten maken!

4 opmerkingen:

  1. Ons nichtje is vanmorgen ook opgedragen bij ons in de gemeente, altijd een prachtig moment om die kleintjes in het midden van de gemeente bij God te mogen brengen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel erg benieuwd. Ga m morgen even bewonderen. Hoop dat jullie een fijne dienst hebben gehad.
    Liefs marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, ik heb je via mijn blog een Liebster Blog Award gegeven (voel me nu bijna die man met de baard en staf ;)), omdat je echt mooie dingen maakt en wie weet, maak ik weer iemand blij die jouw blog vindt en hier inspiratie opdoet! Mocht je het leuk vinden, dan kan je de award aannemen en op jouw beurt weer doorgeven. Kijk maar!
    Veel groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!