woensdag 3 oktober 2012

Patronen uitgezocht

Ik ben lekker aan het opruimen en schoonmaken in huis! Een Herfstschoonmaak :)

Ik heb ook mijn patronen uitgezocht, stoffen uitgezocht en mijn hele werkplek netjes opgeruimd en geordend! Ik zal morgen eens een paar leuke foto's maken....

Een aantal patronen ga ik verkopen, als je interesse hebt kijk dan eens bij mijn marktplaats advertenties. Graag bieden en / of reageren via Marktplaats zodat voor mij alles overzichtelijk blijft.
Er volgens ook nog stoffen een dezer dagen, die moeten nog gefotografeerd worden :) Ik hou jullie op de hoogte wanneer ze online staan!








1 opmerking:

  1. Heerlijk he, zo'n opruimbui! Ik ben hier ook lekker bezig en dan knapt het zo op!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!