zaterdag 9 februari 2013

Voorjaarskriebels

Oei, wat heb ik al een tijdje niet meer geblogd....... We hebben hier thuis ook allemaal flink in de lappenmand gezeten met de griep, zoals zo velen in Nederland. Maar gelukkig krabbelen we weer wat op en begint de energie en tijd weer terug te komen om weer te naaien en te bloggen!
Want ik heb de voorjaarskriebels! Heerlijk die tulpen, blauwe druifjes, narcissen, hyacinthen! Ik ben er dol op! Nu nog alleen in huis, maar straks ook lekker in de tuin!

Ik heb ook weer lekker geshopt op het internet naar leuke stofjes voor de aankomende voorjaars en zomerkleding en ben van de week begonnen met patronen uitzoeken, tekenen en knippen!
Een kleine kijk op mijn tafel tijdens het uittekenen en knippen van de nieuwe patronen! Ondertussen liggen er al veel meer stapeltjes geknipt klaar!
De Hertjesstof is echt een van mijn favoriete stoffen! Geweldig!

Verder heb ik de afgelopen weken 2 cadeautjes gemaakt voor een vriendje en een neefje.

Voor neefje Luca die 4 is geworden een gymtas, met naam erop en nieuwe gymschoenen! Die kunnen op school gelijk in de gymmand!


En voor vriendje Sepp die 2 is geworden een tasje met naam erop en een longsleeve van de HEMA met een leuke vliegtuig applicatie erop!

Ik heb ook nog een leuk jurkje met bijpassende legging voor Suze gemaakt, maar die zitten in de was :)

En ik heb nog een hele leuke site ontdekt met geboortebordjes, maar daarover meer in mijn volgende blog!

4 opmerkingen:

  1. Ziet er veelbelovend uit! Ik vind het zo knap..ik kan maar 1 ding tegelijk! Succes ermee. En wat een super leuke tasjes zeg! Fijn weekend,gr.Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie daar hele mooie stoffen liggen. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    Wat een leuke tassen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Luca is er helemaal blij mee en wij ook..!! Super handig en mooi een eigen gyntas met naam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal leuk uit, succes met je nieuwe plannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!