maandag 4 oktober 2010

Herfst

Afgelopen weekend heb ik samen met Suze de herfst in huis gebracht. We hebben de bak met herfstspullen van zolder gehaald en ik heb een grote etagaire gepakt. Suze heeft de etagaire helemaal mooi gedecoreerd met herfstspullen (paddestoelen, blaadjes, pompoenen, etc...). Maar ik had maar 2 paddestoelen in mijn herfstbak zitten en dat vond Suusje te weinig. Dus samen de knutselspullen gepakt en 2 paddestoelen geknutseld. Ze vond het helemaal geweldig met de lijm en de watjes!
Daarna mocht ze in de kast nog een eigen mini herfsttafeltje maken.
Ze is er erg enthousiast mee bezig geweest en zie hier het resultaat! Niet gek voor een 2-jarige toch?!

Wij zijn helemaal trots op haar. En nu ben ik niet meer de enige in huis die met decoreren bezig is, met z'n 2-en is veel gezelliger!

1 opmerking:

  1. Gezellig he zo knutselen met de kids. Kan ik ook echt van genieten. Bij mij wil de oudste nu leren haken. Ben begonnen om lossen te leren aan haar en ze heeft gisteren al zo'n 3 meter achter elkaar gehaakt....nou nog iets verzinnen om ervan te maken ;-)

    Bedankt trouwens voor je berichtje op mijn blog, de uiltjes staan gezellig in de vensterbank van het herfstzonnetje te genieten :-)

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!