maandag 15 november 2010

"Even" tussendoor........


"Even" tussendoor....... Ik dacht dit doe ik even, leuk, als tussendoor! Heb ik alvast wat leuks om neer te zetten of op te hangen voor als het Sintfeest straks voorbij is.
Ik ben namelijk nooit zo snel met vooruit denken en dat was ik nu een keertje wel!

Alleen is dit niet een projectje wat je 'even' tussendoor doet :-) Ik ben nu al 3 avonden bezig geweest en heb ondertussen alles geknipt en het jasje zit voor de helft in elkaar! Wat een werk is het! En de beschrijving is helaas ook niet heel erg duidelijk dus ik moet ook nog eens veel uitzoeken en uitproberen.

Heb het nu toch maar even aan de kant gelegd en ga maar weer even verder met mijn naaiprojectje! Dat ligt me denk ik toch meer, hihi.

Groetjes Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!