zaterdag 6 november 2010

Verjaardagscadeautjes voor mijn neefjes




 Vandaag een verjaardagsfeestje gehad van mij twee neefjes. Abe die is eind oktober 4 geworden en Hiddo wordt deze week 6. Ze kregen allebei al erg veel speelgoed dus besloot ik iets anders te geven.
Ik heb 2 leuke shirts bij de Hema gekocht en daar iets leuks op geborduurd.
Voor Abe een ridder met zijn naam en voor Hiddo een voetballer met zijn naam.
Ze waren er erg blij mee en hebben allebei hun nieuwe Stoere shirt aangetrokken en aan iedereen laten zien!

Groetjes Cindy

3 opmerkingen:

  1. leuk, leuk!! bedankt voor je tip, heb al even op de site van Huups gekeken, waanzinnig mooie borduurtjes!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige kado's !! heel origineel en met liefde gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, die shirts voor je neefjes!

    groetjes,
    Sabine

    ps: sinds je je nieuwe banner op je blog hebt, kan ik hem van thuis uit niet meer bekijken... we hebben een zaak en mogen de nieuwste update van "explorer" niet gebruiken, anders werkt ons beheerspakket niet meer... vandaar dus mijn weinige reacties de laatste tijd. Ik reageer hier nu vlug eventjes vanop mijn pc op het werk (maar ik blijf regelmatig kijken naar je mooie creaties, hoor)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!