donderdag 16 december 2010

Boxkleed af!

Links naast de molen staat de naam van het kinderdagverblijf. Ik heb deze even weggepoetst :-)


Een kinderdagverblijf vroeg mij een paar weken geleden of ik een boxkleed (of eigenlijk 2) kon maken voor in hun kinderdagverblijf box. Die boxen hebben geen standaard maat en er zijn in die maat geen leuke te verkrijgen.
Het leek mij erg leuk om hiermee aan de slag te gaan!

Het kinderdagverblijf is helemaal in "Holland stijl" ingericht. Dus vanzelfsprekend was hun wens om ook boxkleden in dezelfde stijl te hebben. Laat dit nou ook helemaal mijn smaak zijn! Erg leuk om te maken!

De eerste is deze geworden, een boxkleed in delfstblauwe stijl met lintjes om aan te friemelen (dat was ook een wens van het kinderdagverblijf).
De applicatie van de molen komt van "De Knopenshop".

De volgende ligt al helemaal geknipt en geborduurd op de grond klaar om in elkaar gezet te worden, dus dat ga ik nu even doen.  Die wordt wel anders, wat meer met rode ruitjes erbij en een leuke geborduurde klomp. Deze zal ik op de foto zetten als hij klaar is.

De delfstblauwe heb ik trouwens vanmorgen al even weggebracht naar het kinderdagverblijf. Ze zijn er helemaal blij mee en hij ligt al te pronken in de box. De eerste kleintjes kunnen er vandaag dus al gebruik van maken!

Groetjes Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!