maandag 10 januari 2011

Sascha van Farbenmix op model





De Sascha jurk dan nu eindelijk op model.....
Deze jurk had ik voor de kerst voor Suze gemaakt en toen wel (half af) even op de foto gezet. Maar nog steeds niet laten zien op model.
Vanmorgen trok ik de jurk weer bij haar aan en toen heb ik maar gelijk even wat foto's genomen!
Suze zei tijdens het foto's maken "Kijk mama, ik kan vliegen met mijn jurk"  (ze bedoelde rondjesdraaien..... :-) )

Ik ben erg blij met deze jurk! Hij zit erg mooi!

Groetjes Cindy

6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik vind de kleuren ook geweldig.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Wat een mooie kleurtjes ook!! Je meisje straalt erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw idd. wat een geweldige kleuren !!
    Staat haar geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk jurkje is dat geworden, vooral nu we het zien op model! En je meisje kijkt weer zo blij :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk! Je boft maar met zo'n gezellig fotomodelletje in huis! Dat haakboekje kreeg ik ook onder de kerstboom, leuk he? Ik heb al het bekertje koffie gehaakt..verslavend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!